کاهش سهمیه سربازان امریه حقیقت دارد؟
نوشته شده توسط : nezam

کاهش سهمیه سربازان امریه حقیقت دارد؟

 

 

اینکه این خبر (کاهش سهمیه سربازان امریه ) چقدر میتونه حقیقت داشته باشه  و یا اینکه با چه شرایطی و خلاصه جزئیات ان در اینمقاله سعی بر ان داشته ایم بتوانیم به این مهم به طور کامل بپردازیم طوری که شما خوانندگان عزیز بعد از خواندن ان به ابهامات وسوالات خود پاسخی داده باشید لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از راهنمایی مشاوران با تجربه بهره مندشوید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با 
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

کاهش سهمیه امریه در راه است

سردار کمالی در ادامه گفت: در گذشته تعداد مشمولان بیشتر از الان بود. اکنون با توجه به کاهش تعداد موالید و همچنین نیاز نیروهای مسلح به نیروی انسانی، از جانب ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص سربازان امریه و سهمیه امریه در نهادها، سیاست انقباضی در نظر گرفته شده است. به همین منظور تصمیم گرفته شده که سهمیه دستگاه های مختلف برای جذب سرباز امریه به تدریج کم شود و حتی سهمیه امریه در برخی از دستگاه ها حذف شود. پس در نتیجه شرایط گرفتن امریه سخت تر خواهد شد.



رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نوع پذیرش سرباز امریه در دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: هر سازمانی یک سهمیه محدودی برای به‌کارگیری سربازان دارد. افراد داوطلب باید به سایت یا سامانه سازمان‌ها مراجعه کنند و بر روی سایت ثبت نام کنند و در نهایت افراد واجد شرایط از میان داوطلبان انتخاب می‌شوند.

سردار کمالی خاطرنشان کرد: این افراد آموزش نظامی را می‌بینند و بعد مأمور می‌شوند در آن سازمان خدمت کنند. لازم به ذکر است که تمام هزینه‌های این سربازان از هزینه آموزش، حقوق، خوراک، پوشاک، مسکن و غیره با آن سازمان مربوطه و یا سازمان به‌کارگیرنده سرباز است.

وی تأکید کرد: این افراد در اموری که به‌کارگیری می‌شوند یا باید در اموری مانند محرومیت زدایی باشند و یا امدادی، تولیدی یا جهادی یا آموزشی یا تحقیقاتی و یا بهداشتی فعالیت کنند.در گذشته که موالید ذکور زیاد بود سالانه حدود ۸۰ هزار نفر سرباز را به دستگاه‌های اجرایی در قالب امریه واگذار می‌کردیم. اما در حال حاضر که موالید سیر نزولی داشته این تعداد به سالانه حدود ۳۴ الی ۳۵ هزار نفر کاهش یافته است


 

 

اختصاص سهمیه سرباز امریه

کمالی با بیان اینکه در گذشته با توجه به بالا بودن تعداد مشمولان دست نیروهای مسلح برای اختصاص سهمیه سرباز امریه به دستگاه‌های دولتی باز بود، خاطرنشان کرد: اما در حال حاضر با توجه به کاهش تعداد موالید و نیاز نیروهای مسلح به نیروی انسانی، سیاست انقباظی از سوی ستادکل نیروهای مسلح در مورد سربازان امریه و سهمیه آنان در پیش گرفته شده است.

 
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اضافه کرد: در همین راستا نیز تصمیم بر آن شده تا سهمیه دستگاه‌های مختلف برای جذب سرباز امریه به تدریج کاهش یابد و حتی در مورد برخی از دستگاه‌ها این سهمیه حذف شود. به عبارتی دیگر اینطور می‌توان گفت که شرایط دریافت سهمیه امریه محدودتر و سخت‌تر خواهد شد.

 کمالی با تاکید بر اینکه مشمولان غایب سربازی به هیچ عنوان نمی‌توانند از امریه استفاده کنند، گفت: بنابراین لازم به تاکید است که آنچه از سوی برخی رسانه‌ها و دستگاه‌ها مبنی بر جذب سرباز درفلان نهاد یا سازمان اعلام می‌شود قطعی نبوده و مورد تایید ستادکل نیروهای مسلح نیز نیست. لذا لازم است که خانواده‌ها و مشمولان به امید اینکه ممکن است سهمیه سربازی در نهاد یا دستگاهی را به دست آورند، وضعیت خدمتی خود را به تاخیر نیاندازند و تکلیف خود را مشخص کنند.


 



لیست ارگان های پذیرنده امریه و پذیرش سربازی ۹۸

سربازان ، پس از گذراندن دوره ی دوماهه ی آموزشی، بایستی به مدت ۱۹ ماه، در یکی از ارگان های نیروی مسلح، اقدام به فعالیت نمایند. اگر تا قبل از پایان دوره ی آموزشی، موفق به دریافت امریه شوند، خواهند توانست مابقی طول دوره سربازی خود را در یک سازمان دولتی مثل شهرداری، آموزش و پرورش، وزارت دفاع، وزارت نیرو، دانشگاه ها، شرکت نفت و … بگذرانند.

با توجه مزایا و معایب هر کدام از این ارگان ها به منظور اخذ امریه، آگاهی از لیست ارگان های پذیرنده امریه و پذیرش سربازی اهمیت می یابد. از این رو پیشنهاد می کنیم به منظور مشاوره در زمینه ارگان های پذیرنده امریه و پذیرش خدمت سربازی با مشاورین سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

منبع:کاهش سهمیه سربازان امریه حقیقت دارد؟

 

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: کاهش سهمیه سربازان امریه حقیقت دارد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: